A new day

Har varit upptagen under hela dagarna två dagar i rad nu. I torsdags var det NRJ som jag och Frida drog på efter skolan och igår träffade vi Freja och tog en fika på cafe 60 på kvällen. Egentligen skulle vi se Veronica Maggio på grönan men det var så jävla kallt att vi satte oss på cafe istället. Vad fan händer med sommar vädret i Sverige egentligen det blir kallt så himla snabbt. :(
Nu ska jag i alla fall gå och köpa ett tränings kort på ett gym här i Orminge och sen träna lite med en kompis. Efter det ska jag hem och senare ska jag kanske på bio, men utgång ikväll blir det nog också hoppas jag , det är ju trots allt lördag. Juuuste höll på att glömma att jag också måste in till stan och köpa en present till mami som fyller år på Måndag :).
Moooorooots kaka ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0