Första skoldagen och ett andra försök

Tjeena !
Ny duschad , påklädd och mätt sitter jag hemma och väntar tills jag ska åka till skolan med halv 12 bussen. Det är första skoldagen idag och jag börjar ett men ska möt upp Catherine innan. Hoppas dagen går snabbt för jag e lite deppig över att skolan redan börjat. Jag har haft en underbar sommmar och jag vet att jag lovat skriva udner sommrlovet men jag va för lat , så nu ska jag försöka en andra gång, vi får se hur det kommer gå. Kommer lägga ut bilder från sommarlovet senare bland annat från Frankrike och Polen .. fan va jag längtar tillbaka :(
Det var allt så länge, ska titta lite på tv innan jag ska dra, Ciao
Dagens outfit
Hur snyggt? halsbandet köpt igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0