I'm a man alive couse I'm pretty sure I'm gonna die one die

Hola !
Sitter hemma pigg och glad och lyssnar på Hoffamestro som btw har konsär i grönan den 10 september. UNDERBART!
Att lägga sig tidigare än vanligt var verkligen bra , jag är inte alls lika trött som igår. Skolan gick snabbt och efter den mötte jag upp Frida. Vi drog till banken för att fixa en grejs och fick vänta 16 nr ! fast det gick ganska snabbt typ 15 min. Efter det tog jag en capucino och hon en cola och vi satte oss i kungsan. Efter det åkte vi hem och jag har inte gjort så mycket förutom att laga mat. Snart ska jag få skjuts till henne för att hämta min resväska som hennes föräldrar kom med igår. Dom bilade ner fårn Frankrike med vårat bagage. Har saknat mina kläder lite hihi.
Vet inte vad mer jag ska göra ikväll men säkerligen ska jag titta på True blood ofc :)
Ha en bra kväll folks !
Dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0