Torsdag

Skrev inte igår eftersom at jag var väldigt upptagen direkt efter skolan. Jag åkte nämligen med killen till barbkaby outlet och senare till Heron city. Vi spelade biljard som jag älskar att göra och efter det gick vi på bio och såg the Explanders.. tror jag att den hette. Jävligt bra film i alla fall , rekomenderar för dom som gillar mycket action.
Jag fick även med mig hem ett par stövlar igår som jag tänkt använda under höst/vinter.
Har lite bråttom just nu eftersom jag ska på energy in the park. Egentligen så är jag lite trött och vädret är inte det bästa men ett av mina favorit band kommer, Jhonossi så jag är tvungen att gå :) förutom dom så är det ju andra bra artister som också kommer uppträda.
Jag kanske orkar skriva när jag är hemma igen... kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0