Trött

Som alltid tycker jag att den första skol dagen är ganska onödig. Men som tur är den över nu och det ända vi gjorde va att ta emot schema och busskort. Efter skolan åkte jag och Catherine för att äta i forum och efter det mötte jag upp Frida och Matilda och vi åkte hem tillsammans. Just nu sitter jag hemma med huvudvärk som nog beror på att jag e väldigt trött. Vet själv inte varför , kanske för att min hjärna nyss fattat att sommarlovet är slut. Ju mer jag tänker på det desto mer deppig blir jag så jag ska försöka att inte göra det...
Gjorde precis potatis bullar med bacon och brände nästan allt... det kan bero på att jag inte lagat mat på ett tag , t.ex när jag var i frankrike då jag bara skärde sallad typ.
Men nu ska jag äta och titta lite på tv. Får se vad jag gör senare och om jag skriver något mer idag.
Catherine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0