God Jul !

u är det tredje och sista gången jag ska försöka skriva i min blogg permament. Om jag inte lyckas nu är det sista försöket.
Idag är det Jul och jag känner min fin. Har på mig en svart långklänning och kort pälsväst, röda läppar till det. Jag e grymt hungrig och snart ska familjen käka:). Wiiieee.
Jag sitter och lyssnar på musik just nu och väntar till mina naglar torkat klart. Har bara hjälpt till en massa idag och sen tagit det lugnt. Jag vet nästan alla presenter jag kommer få eftersom jag själv valt dom men det ska bli mysigt att öppna paketen ändå :). Sen blir det Disney kväll med massa roliga filmer på tv. Hur ska ni fira er jul?
God Jul på alla ha det så mysigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0