Mellandagsrea...

Äntligen hemma efter lite shopping. Hade hoppats på att få med mig hem lite mer men lyckades fastna för två tröjor åtminstone. Alltså det finns typ inget speciellt snyggt på rean. Jag och Frida var både i forum och stan och jaa... inget speciellt fanns det. Med speciellt menar jag lite mer snygga kläder som kanske inte är så casual. Allt som är ute är vanliga kläder eller kläder som man ser på folk hela tiden.
Jag skulle även köpa ett nytt iphone skal , tyvärr fanns det inga snygga kvar någonstans , så jag får nog ta och beställa från internet om jag inte hittar något snart.
Innan vi drog hem hälsa vi på min kära vän Wiki som jobbar på Hard Rock Cafe. Hon ska vara med vårat gäng på Ny år så det kommer bli awesome! Jeg är så glad att jag ska spendera ny år med mina nära och kära vänner och andra trevliga kompisar.
Nu ska jag chilla på soffan får se vad som händer sen. Skulle egentligen till gymmet och träna men e för lat ikväll, får bli av imorgon på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0